Νόμισμα:

Επιστροφές

1. Δικαίωμα απόσυρσης (περίοδος ψυχραιμίας):

Σύμφωνα με την Οδηγία 2011/83/ΕΕΤ, οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα απόσυρσης, που τους επιτρέπει να ξανασκεφτούν την αγορά τους και να τερματίσουν το συμβόλαιο χωρίς καμία εξήγηση. Εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των αγαθών, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την περίοδο ψύξης, να επιστρέψουν τα προϊόντα με δικά τους έξοδα και να λάβουν επιστροφή του πληρωμένου ποσού, χωρίς καμία ερώτηση.

2. Εξαίρεση από το δικαίωμα απόσυρσης:

Ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα σε ανεξέλεγκτη επιστροφή των αγαθών στην περίπτωση συμφωνιών που αφορούν:

  • Εκπτωτικά προϊόντα;
  • Αγαθά που παραγγέλθηκαν ειδικά κατόπιν αιτήματος του πελάτη και παρασκευάστηκαν σύμφωνα με τις ατομικές του απαιτήσεις. Σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνονται επίσης όλα τα αυτοκόλλητα προϊόντα που προσφέρει το κατάστημά μας, όπως αυτοκόλλητα ρολά φελιζόλ, αυτοκόλλητες φελιζόλ πλάκες, αυτοκόλλητες φελιζόλ ταινίες, αυτοκόλλητες χρωματιστές φελιζόλ πλάκες, αυτοκόλλητες διακοσμητικές φελιζόλ, αυτοκόλλητες 3D πλακάκια και άλλα;
  • Όταν τα αγαθά δεν επιστρέφονται σε πλήρη συσκευασία, για παράδειγμα προϊόντα δαπέδου;
  • Χημικά προϊόντα όπως βερνίκια και κόλλες;

3. Διαδικασία επιστροφής και χρονοδιάγραμμα:

Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  • Ενημερώστε την ομάδα μας τουλάχιστον έναν ημέρα πριν στείλετε πίσω το προϊόν, στέλνοντας ένα email που περιέχει πληροφορίες για την παραγγελία σας και τα αγαθά που θέλετε να επιστρέψετε;
  • Συμπεριλάβετε τη συμπληρωμένη "Φόρμα Επιστροφής," η οποία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος από τους υπαλλήλους μας, και την απόδειξη αγοράς κατά την επιστροφή των αγαθών. Στείλτε τα αποκλειστικά στην καθορισμένη διεύθυνση επιστροφής που παρέχεται κατά την επικοινωνία μαζί μας, και επισημάνετε σαφώς τη συσκευασία ως επιστροφή;
  • Εάν περιλαμβάνονται "δώρα" στην παραγγελία σας, παρακαλούμε συμπεριλάβετέ τα και στη συσκευασία επιστροφής. Βεβαιωθείτε ότι τα επιστρεφόμενα αντικείμενα είναι καλά συσκευασμένα για να αποφευχθούν ζημιές κατά τη μεταφορά. Οι ζημιές που προκύπτουν από αναποτελεσματική συσκευασία μπορεί να οδηγήσουν στην απόρριψη της επιστροφής. Το κόστος της επιστροφής επιβαρύνεται από τον πελάτη. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι το αποδεικτικό αγοράς τοποθετείται ασφαλώς μέσα στη συσκευασία για να αποφευχθεί ατύχημα απώλειας, χαθεισών ή ζημιών.

4. Επιστροφές:

Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για όλα τα άμεσα έξοδα που σχετίζονται με την επιστροφή των αγαθών (π.χ., συσκευασία, προστασία και αποστολή πίσω στο κατάστημα). Το κατάστημα θα επιστρέψει στον πελάτη την πλήρη αξία των αγορασμένων αγαθών κατά την χρονική στιγμή της αγοράς.

5. Χρονοδιάγραμμα Επιστροφής:

Μετά την επιβεβαίωση της επιστροφής των αγαθών και τον έλεγχο της κατάστασής τους για τον προσδιορισμό της απουσίας ελαττωμάτων ή υπερβολικής χρήσης, θα εκκινήσουμε τη διαδικασία επιστροφής χωρίς αναίτια καθυστέρηση και εντός 14 ημερών από την ημέρα λήψης του επιστραφέντος αντικειμένου.

6. Κατάσταση των Αγαθών:

Τα αγαθά πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία μαζί με όλα τα εξαρτήματα που παραλήφθηκαν κατά την παράδοση. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το σωστό συσκευασμό των αγαθών προκειμένου να αποφευχθούν ζημιές κατά τη μεταφορά. Η αξία της απόδειξης αγοράς πρέπει να είναι ασφαλώς ενσωματωμένη στη συσκευασία προκειμένου να αποφευχθεί ατύχημα απώλειας, χαθεισών ή ζημιών. Σημειώστε ότι δεν δεχόμαστε επιστροφές που αποστέλλονται με αντικαταβολή. Μετά την πώληση των αγαθών σε άλλον αγοραστή, το Κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για ελαττώματα στα αγαθά. Δεν μπορούμε να λάβουμε υπόψη διεκδικήσεις που σχετίζονται με ατυχήματα ή πρόθεση, καθώς και ελαττώματα που προκύπτουν από ακατάλληλη ή ανεπαρκή χρήση και συντήρηση. Όλες οι διαμαρτυρίες επεξεργάζονται εντός δεκατεσσάρων εργάσιμων ημερών από την λήψη τους. Στην περίπτωση ελαττωματικών αγαθών, αυτά θα επισκευαστούν ή θα αντικατασταθούν με νέο αντικείμενο ίσης αξίας. Εάν η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή (π.χ. λόγω μη διαθεσιμότητας), Η KORK.PL sp. z o.o. θα επιστρέψει στον πελάτη το αντίστοιχο ποσό ή θα προσφέρει άλλα διαθέσιμα προϊόντα από το κατάστημα για επιλογή.

7. Μέθοδος Αποζημίωσης:

Στην περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω τραπεζικού μεταφοράς στον λογαριασμό του Καταστήματος, η επιστροφή θα επεξεργαστεί μέσω αντίστροφης τραπεζικής μεταφοράς. Ωστόσο, αν η πληρωμή έγινε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, θα επιστραφεί το ποσό στην κάρτα του πελάτη που χρησιμοποιήθηκε για τη συναλλαγή. Εάν χρησιμοποιήθηκαν επεξεργαστές πληρωμών όπως PayPal ή Klarna, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στον λογαριασμό σας εκεί.

8. Υποστήριξη Πελατών:

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα για να επιβεβαιώσετε την ακριβή διεύθυνση επιστροφής. Οι αποστολές που αποστέλλονται σε μια διεύθυνση που δεν έχει συμφωνηθεί με την KORK.PL, και αυτές για τις οποίες δεν παρασχέθηκε προηγούμενη πληροφορία, δεν θα γίνονται δεκτές.

τηλ.: +48 616 616 911 (PL)
τηλ.: +48 793 995 445 (EN)
τηλ.: +49 159 04699518 (DE)
e-mail: biuro(at)kork.pl

Ώρες Εργασίας: Δευτ. - Παρ. 8:00 – 16:00

9. Γλώσσα και Δικαιοδοσία:

Η Οδηγία 2011/83/ΕΕ της 25ης Οκτωβρίου 2011 για τα δικαιώματα των καταναλωτών ισχύει για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την πολιτική επιστροφής. Καθορίζει κανόνες σχετικά με τις πληροφορίες που πρέπει να παρέχονται σχετικά με τις συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση και συμβάσεις που συνάπτονται εκτός επιχειρηματικών χώρων, καθώς και συμβάσεις διαφορετικές από αυτές που συνάπτονται από απόσταση και εκτός επιχειρηματικών χώρων. Επιπλέον, η οδηγία ρυθμίζει το δικαίωμα απόσυρσης από συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση και εκτός επιχειρηματικών χώρων και εναρμονίζει ορισμένες διατάξεις που αφορούν την εκτέλεση των συμβάσεων μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, καθώς και άλλες πτυχές αυτών των συμβάσεων.

Ασφαλείς πληρωμές
Δωρεάν αποστολή
Υψηλότερη ποιότητα
Εγγύηση ικανοποίησης